fiafuckface/fiafantastic/fiafineass/trailertrashfia/tjorvenfia/glaspojkemarodörfia

aftonen har spenderats med mitt favorit thé, leonard cohen och fia i chatten. fia är bra, hon är rolig och snäll och förbannad. fias blogg borde ni läsa förresten, det är den roligaste bloggen jag vet och den får mig alltid att skratta högt. hon skriver mycket om sin cyniska syn på kärlek, sin mammas klimakterie, hennes jobb på Dressman, hennes trailerpark-outfit och så är hon bäst på att lägga ut cam-bilder på sig själv. you gotta love it! och om ni inte orkar klicka er dit så kommer lite citat från den nedan;

"Det är bättre att leva livet cyniskt, annars blir du bara besviken. Så sluta vara på positiv till allt. Jag kan vara extremt cynisk och det funkar fruktansvärt bra för mig. Jag är oftast nöjd & tillfredställd med mitt liv."

"Kära hjärtanes, kan ngn snälla ta hand om mig. Ta in mig som ett litet spädbarn. Ge mig mat, passa upp på mig, klia mig på ryggen, pilla mig i håret. Snälla? Någon? Nehe inte det."

"jag är egentligen, trots allas tvivel, väldigt tjejig av mig. Jag älskar att fixa naglarna & håret, spela ballader, mysa (eh, själv)."

"Ringde Mia igår och pratade igenom den gångna helgen. Hon tyckte jag va knäpp och pratade med Grännadialekt. Jag brukar själv inte lägga märke till det men idag hör jag mig själv låta som en Grännabo. Kära hjärtanes."


"Jag känner mig inte peppad, manad eller inspirerad till någinting.
Två frestande alternativ:
1. Gå i ide för en lång tid
2. Be ngn skjuta mig i huvudet"


"Fuck me! Rubriken är inte ett rop på hjälp (även om det skulle kunna vara) det är ett "fuck me"-glädjerop!"


"Jag vet inte om min mamma har dödslängtan men hon har i alla fall bestämt att hela familjen ska korallsnorkla från en båt."

"När jag är 40 så kommer jag sitta och titta på satc, äta micromat, snusa det enda som inte kommer vara detsamma är pepsin för den kommer vara utbytt mot en flaska billig vodka.. Eller hembränt eller kanske t-röd. Jag ser verkligen framemot att bli äldre. Hallelujah!"

"De visar en konsert med Michael Jackson från 1992 på tv ikväll. Det kan seriöst vara det bästa jag sett. Jag fällde nästan, observera nästan (gråtfri sedan ca 7 månader tillbaks, nyktert) en tår."

"Lovisa Ljung alltså. Nästa stora grej."

"Lovisa lyckopiller Ljung"

okej, jag insåg att jag skulle kunna citera fias blogg halva natten, vilket inte min sömn tillåter mig. (de sista två citaten tog jag mest med för att framhålla mig själv och fias o-cyniska kärlek till varje fall mig.) och nu ropar sängen på mig, godnatt kära ni!



en av de många beryktade skandalfyllorna Ljung VS Alvarsson. denna skandalfyllebild är från ca ett år tillbaka efter att vi klättrat upp på en husbil som började köra iväg när vi satt på taket. vilket resulterade i att fia hoppar ner, ligger platt på marken och skriker "hoppa ner lollo! husbilen kommer köra ut på motorvägen!" varav jag skriker okej och slänger mig ut i luften och landar på fias ansikte. jag dör vilka minnen, fia mitt kärlekstroll.

Kommentarer
Postat av: fia

Gud va söt du är lollo! Jag blir nästan tårögd, och det är ju som du vet ganska bra jobbat av dig! Ditt fina lilla sötmongo :** <3

2009-10-08 @ 10:13:10
Postat av: lollo

haha åh, babylööv!

2009-10-09 @ 08:25:41
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback