skandal bjotis

skandalernasafton i lollo mansion följt av amalias tillsammans med elitskandalerna själva, el fantastico. någon spillde rödvin i hela min säng, någon vandrade in i väggar gång på gång, någon fläkte ut hela härligheten någonstans på Grännas aveny Brahegatan, någon fick för sig att känna stark kärlek till en annars hatad människa, en fd backpacker överaskade med att ha kommit hem vilket ledde till att någon kom i chock-trans och började gråta och skandalernas skandal satte sig i samma taxi som Bonde söker fru-Markus för att följa med honom hem, men där gick min gräns så denna någon hindrades. resten är ett minne i dimmorna.







































Kommentarer
Postat av: Johan

LOLLO!!!! SÅDANT SKALL INTE HINDRAS!! IT WAS DESTINED TO BE!!! ÅÅÅH fy fan va kul om någon ändå hade pökat på ett loft med honom. Då hade jag haft något att skriva om i min blogg^^



Gillar sista bilden starkt, ännu starkare gillar jag bilden där viktor poserar i bakgrunden. What doesn't kill you just make you stronger. Go vickan go!

2009-10-04 @ 01:31:22
URL: http://clarencedarrow.blogg.se/
Postat av: fia

haha, kommer inte ihåg hälften. Du är en fantastisk kvinna lollo. min sanna kärlek.

2009-10-04 @ 03:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback