snapshot in the family album

tjejerna nattades för en stund sedan och jag har städat och diskat och grejer. jag är dödstrött, även att tjejerna var snälla och inte väckte mig förens halv elva idag. i morgon ska vi låtsas att jag fyller år och de ska komma och väcka mig med födelsedagssång, när de vill. jag hoppas att det inte blir jätte tidigt. men inte sent heller, jag vill ju hinna umgås med dem i morgon också. för vid tolv i morgon kommer anna och passar dem de sista timmarna då jag ska fira min bror och hans sambos 30-årsdagar. nu ska jag surfa runt lite och sen sova, jag är dödstrött.

trött nanny


Kommentarer
Postat av: fia

Visst blir det att man automatiskt tar en bild till typ varje inlägg? :P

2009-10-18 @ 00:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback