too many more a broken heart, but I've seen that all before in TV, books and film and more

idag har jag och Lars startat en filmklubb på jobbet. det går ut på att varje tisdag byta en eller två filmer med varandra, det får bara vara filmer som man själv har sett och som man tror att den andra kommer att gilla. och så måste man se dem tills tisdagen därpå och sen ge sina utlåtande och diskutera filmerna. det kommer bli kalasroligt tror jag. jag fick Braveheart och Patrioten av Lars idag (ja, jag är efterbliven och har inte sett dem). och han ska få Vit Oleander av mig. en av mina chefer, Fredric, ville också vara med och han ska få Filth and wisdom. jag vet inte riktigt vilken film jag ska få av honom, men han pratade om någon Guy Richie-film.
jag har inte haft en klubb sen jag gick i lågstadiet, det är på tiden att ha det igen känner jag. klubbar är häftiga tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback