you must be smellin' cherries and strawberries and peaches

jag har som sagt spenderat dagen på ett dop. inte vilket dop som helst, min lilla brorson Harrys dop. han är verkligen världens underbaraste lilla skrutt. han är alltid lugn och glad, och skrattar åt sin faster. Svea, som för övrigt jag blev gudmor till när hon dötes för ca. 2 år sedan, var som hon är. vild och galen och rolig. och så Hedvig som är stor nu, 7 år, läste en vers ur bibeln i kyrkan framför alla med mikrofon och allt. jag blev så rörd och stolt att jag började gråta. Hedvig tyckte nog att jag var en tönt, men åh så fina de är, mina allra käraste syskonbarn.




















Kommentarer
Postat av: Johan

HAhahahaha vafan var det där för präst?! Torgny i mitt hjärta säger jag bara!

2009-10-04 @ 01:41:16
URL: http://clarencedarrow.blogg.se/
Postat av: fia

Jag blir rörd för att du är rörd. gulle :**

2009-10-04 @ 03:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback