all of these lines across my face, tell you the story of who i am, so many stories of where i've been, and how i got to where i am

jag fortsätter att försöka vara bra på att dokumentera mig själv, det är bara det att det är så tråkigt att ta kort på sig själv. extra tråkigt när man är trött efter jobbet. som tur är så är jag och photoshop bra vänner, så jag kan greja med färger och ljussättning och så vidare. that i like.

förr i tiden när jag bloggade, på tiden jag gick i skolan, brukade jag försöka vara lite "fashion" och köra "dagens outfit". ni som läste back in the days, var det kul? jag tyckte det var kul då, för jag gillar ju kläder och att pyssla med bilderna i ps då såklart. dock brukar väl inte stilkänslan vara på hugget på vardagarna längre, då jag ändå går i min 1800-tals kostym på jobbet är jag inte ambitiös nog, eller tillräckligt fåfäng, för att klä mig snyggt för att promenera till och från jobbet, och det är jag faktiskt glad för. nåja, dagens outfit är nog inte riktigt min grej ändå kanske.


Kommentarer
Postat av: D.

dibs

2009-09-30 @ 23:55:35
Postat av: lollo

haha, tack dave!

2009-10-01 @ 00:21:00
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback