because when you have more than you think, you need more space

jag och min mor har precis kollat på Into the wild. jag har sen länge tillbaka velat se den, dels för att jag har tyckt att den verkar spännande, men främst för att soundtracket som Eddie Vedder står för är så sjukligt bra. och jösses va bra filmen var. vacker och dödssorglig. och det är så filmer ska vara för att ta sig in i mitt hjärta, jag hatar amerikanska tillgjorda komedier/draman/kalladetvadmanvill.

tidigare idag var jag och Nina ute och promenerade, barbenta i det fina vädret. 19 september och ändå strålande sol och behöver-inga-strumpbyxor-varmt. antagligen sista dagen detta året man kan vara så gott som sommarklädd.







Kommentarer
Postat av: Eddie

Fan, nu måste jag kolla på filmen EN GÅNG TILL...

2009-09-20 @ 00:44:53
Postat av: Eddie

Fan, nu måste jag kolla på filmen EN GÅNG TILL...

2009-09-20 @ 02:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback