this is england, this is how we feel

jag chattar med Fanny nu, hon är i England på språkresa för en längre tid. jag har inte pratat med henne på länge men gör alltså det nu. vi har gått igenom vad som har hänt och vad som händer. och sedan kom svaret på frågan jag väntat länge på. hur det är att egentligen heta Fanny i England. tydligen så skrattar folk massor åt en, och man blir mobbad och man får ljuga och säga att man heter Annie och inte Fanny när man träffar nya människor. hahaahaha jag dör.

tack mamma och pappa för att ni inte döpte mig till ett namn vars engelska översättning är det kvinnliga könsorganet, och tack Fanny för att du gjorde min dag!



söt fanny på bal i våras

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahaha, det var så lite så!! det var jätteskoj att prata med dig! vi hörs snart igen, spana in min blogg! puss puss

2009-10-01 @ 08:55:49
URL: http://portslade.blogg.se/
Postat av: Johan

LOL

2009-10-02 @ 17:55:06
URL: http://clarencedarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback