rock 'n' roll ain't worth the name if it don't make you strut

igår var jag som sagt hemma med mor och far, det var mycket mysigt. men till min stora förfäran åt vi middag kl 20, dvs. jag missade Kändisdjungeln, TV4s svar på USAs I´m a celebrity get me out of here. ett program som är praktexempel på dålig TV, förfärlig TV, men åh vad jag faller för sådant. ja, det var i samma veva som jag var sjuk och kollade på TV från morgon till kväll i princip och slängdes in i programmet. och nu, nu kan jag inte sluta kolla även att det är skitdålig TV.
en del av "kändisarna" är sådana b-kändisar att man inte ens vet vilka det är. men så har vi ju också ljusglimtarna så som Bonde-Karl-Petter, Kennet fd. fotbollshjälte och framför allt Mikkey Dee, trummisen i Motörhead, som är helt underbar.

mikkey dee, bild från tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback