hon kommer med solsken till mig

bakfyllan from hell är här, jag dricker mängder av vatten och hoppas på att den ska lämna lika fort som den kom.
lördagar är egentligen min sovdag, då belönar jag mig själv med att få sova ut precis så länge som jag önskar. på veckodagarna går jag alltid upp en och en halv timma innan jag börjar jobba, och på söndagar ställer jag klockan på senast 11 för att kunna somna i tid på kvällen. idag gick det inte bra med sovandet, telefonen ringde och jag tänkte att; jag ska så fan inte svara. men så var det jobbet så jag svarade ändå, samtalet löd:

Jag: Hallåå...
Evve: Hej! Sover du?
Jag: Jaa.. Men det är lugnt.
Evve: Okej, va bra! Du, var det nått fel på kassan igår?
Jag: Nej, den funkade som vanligt.
Evve: Jaha.. För nu funkar den inte.
Jag: Har du testat att sätta på den?
Evve: Ööhm, hur gör man det?
Jag: Man trycker på knappen på sidan...
Evve: Jaha, ööh, förlåt. Nu funkar den, tur jag inte ringde chefen då, hahaha!
Jag: Hahaha, ååh, Evve! Men ja, tur det. Godnatt!
Evve: Hahaha, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback