ikväll ska jag bli full, för kärlekens skull

ganska prick 18.00 kom min kära granne och kamrat, eller väninna ska jag passa på att säga eftersom jag har så få tjejkompisar. anyway, min "väninna" Nina ringdes över så fort jag kommit hem från jobbet för att ta en traditionell fredags skandal, dvs. min specialitet rödvin och sprite, som nu även är Ninas favorit dryck. jag vet inte om det är för att det är det enda jag bjuder henne på så hon har börjat gilla det eller om jag faktiskt inte är ensam om att tycka att rödvin och sprite är en underbar kombo.
hur som helst drack vi varsin RV&S, tjatade lite, lyssnade på vårat anthem, haha! sen gick Nina hem för att göra sig i ordning och jag åt med mina föräldrar. nu sitter jag varjefall med RV&S nummero två och väntar på att Nina ska komma hit igen. sen blir det Amalias, och jag ska försöka mig på en icke-skandalfylla eftersom att jag har varit sjuk och ska försöka hålla det lugnt. ja, det vet vi ju hur det kommer gå tänker ni. men jag ska göra mitt bästa. ha en underbar afton i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback