let your loss be your lesson

dator, tända ljus och Thåström i högtalarna. höstharmonin är så jävla här och jag älskar det.
dock fattas ett inslag, Erik. han har backpackat i över en månad nu och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar honom.

jag berättade för Nina idag hur han firade mig på min 20-årsdag och började nästan gråta under tiden. för er som inte vet gick han hem till mig kl 9 på morgonen och väckte mig med sång, en bricka med kaffe, fika, svenska flaggan, blommor och en dikt. en underbar dikt som ni faktiskt får ta del av också, den löd;

Oh Lollo min Lollo,
trots att jag har tjej så tänder jag på dig
Oh Lollo min Lollo,
jag vill vara din gigolo

När du är på galej,
blir det alltid ståhej
När du kommer till festen,
så struntar man i resten

Ofta är du huslig och lagar mat,
ibland är det bara en massa tjat
Du pratar verkligen om allt möjligt slemmigt,
kanske borde du hålla lite hemligt

Kantarellflickan kallas du av min mamma och pappa,
kanske lite svårt att fatta
Men jag tycker inte att du är en svamp,
utan dig skulle jag få damp

Dina bröst är mjuka och fina,
jag önskar att de vore mina
Du plutar med läpparna som en riktig tjej,
hur kan man inte falla för dig?

Du är verkligen en riktig kompis,
inte en sådan man vill sälja på loppis
Men det kommer aldrig att bli du och jag,
jag önskar dig i alla fall en underbar 20-årsdag!



dikten är numera inramad och står vid datorn och alla mina höstmysljus och när jag saknar Erik så det gör ont brukar jag läsa den.
ERIK, KOM HEM!

Kommentarer
Postat av: amadeusjävul

jag svarar här istället för att vara lite mer anonym men visst fasen känner jag honom, vi har inte varit kk hela sommaren för ingenting ;)

2009-09-14 @ 08:30:50
Postat av: Fanny

haha, ja har ju inte fått se dikten! gud va sött, lr hmm. hahha! jaa, visst saknar man honom?!:/

2009-09-14 @ 18:07:05
URL: http://portslade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback