ta bort era smutsiga ränder, ifrån våra blåvita ränder

idag vaknade jag och kunde knappt andas, mina mandlar täpper fortfarande igen halsen och näsan var ännu mer täppt än igår. men, det gjorde inte så mycket för när jag kollade min telefon så hade Robin smsat och han skrev att biljettena är fixade. så jag är lycklig ändå! tack Robin!

jag såg även att jag hade fått en kommentar på mitt förra inlägg, av en jätte tuff anonym fotbollsbutch, det löd:

Anonym om det är blåvitt, det är bara blåååvitt
haha! det är inte "allsvensk final".. herregud, tjejer ska inte låtsas vara intresserade av fotboll


nej visst, det kallas inte final i allsvenskan. men eftersom att de sista matcherna spelas 1 november och IFK och AIK möts och de toppar tabellen så tycker jag att man kan kalla det en finalmatch. men jag är ju tjej så vad vet jag om petitesser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback