hemma

nu är jag hemma igen, sen ett antal timmar tillbaka. helgen med Linn och Lene har varit mysig och mycket rolig som alltid. igår kväll fick vi även besök av Erik och Joel vilket också var mycket roligt. vi pratade, skrattade, kollade på massa Bert-avsnitt och så höll Lene och Linn i en charmtävling, som gick ut på att Joel och Erik skulle charma in sig hos mig, varpå Linn och Lene skulle bestämma vem av dem de vill att jag ska vara tillsammans med. näst efter deras morbror, som de alltid anser ligger på första platsen. jag kände mig mycket smickrad, haha.

idag har vi mest tagit det lugnt, spelat spel och dataspel, handlat och lagat mat och så vidare, tills det var dags för mig att åka hem. jag kommer sakna mina små gullpluttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback