kärlek från fel sort

slutspelstid, en doft och en håkan-låt, och jag kastades för några sekunder tillbaka ett par år i tiden. magiskt och tragiskt och allt det där. farmors hallonsaft kombinerat med sprit och blodiga knogar. nedgången och destruktiv, men samtidigt lyckligast i världen. lyckligast i världen stundvis, egentligen var det mestadels ilska och besvikelse. kärlek och mängder av hat. livets berg-och-dalbana när den var som mest intensiv antar jag. det är konstigt att år sedan för en stund kan kännas som om det var igår.


Kommentarer
Postat av: osignerad djävel

helvete vad det känns som mitt fel att du inbegript denna plötsliga livsåterblick. tillåt mig ursäkta, min vän

2010-04-24 @ 04:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback