dött djur?

Det luktar dött djur i min källare. I hallen främst, men titt som tätt kommer en unken pust i köket och mitt sovrum också. Jag trodde att det var nått i en papperskorg som luktade, så jag tömde samtliga, funderade över om min vask i köket spökade, så jag spolade mängder av vatten och rengöringsmedel i det, luktar fortfarande skit. Jag har letat igenom allt, i fall att jag skulle glömt en gammal odiskad matlåda någonstans, jag har bett pappa leta efter en död fågel/råtta som katten kanske släpat in, men icke. Det luktar verkligen dött och jag misstänker att jag har råttor i väggarna som har gått och dött. En död råtta är en bra råtta, men helst inte inne i min vägg. Tydligen så luktar det äckel i två veckor, sen torkar de äckliga små kräken och allt blir som vanligt. Jag vet inte vad som ger mig mest panik, lukten av död råtta, eller tanken på hur nära den eventuella råttan är mig. Jag har en fobi i livet, och det är råttor.

Kommentarer
Postat av: David

Haha fy fan vilket jobbigt läge :) hoppas den döda råttan blir luktfri tills jag kommer hem :)

2010-08-02 @ 04:25:39
Postat av: lollo

duu, det hoppas jag med! annars kommer jag att spy sönder hela huset tills dess, haha! puss min kära!

2010-08-02 @ 18:30:41
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback