förmiddagsunderhållning

När jag är ledig och inte har något inplanerat på dagen brukar jag sega mig fram hela morgonen och sen äta frukost och titta på Hem till gården. Dessvärre blir det inte så ofta jag kan göra det, men nu när jag har semester passar jag på. Jag har alltid funnit en mysfaktor med programmet. Den fina brittiska landsbygden, dialekten, den engelska puben, alla skandaler, de söta tanterna och framför allt: familjen Dingle.
Dessutom gör det inte så mycket att man har missat mängder av avsnitt, för man snappar snabbt upp vad som har hänt ändå. Det är ju en ganska utdragen såpa, och hemskt underbar också.

Idag har tanterna tårtbakartävling, Andy sitter i fängelse och Rodney ska gifta sig, mycket spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback