höst?

Om en månad eller två kommer jag att ångra mig djupt och bittert över kommande uttalande, men jag längtar faktiskt lite till hösten. Jag älskar hösten, och i morse när det var dimmigt och ruggigt när jag gick till jobbet njöt jag av att få ta på mig jacka, halsduk och mössa. Nog för att jag svettades på promenaden till jobbet, men det struntade jag i, det var höstkänslor. Hösten är som bäst när det varken är varmt eller kallt ute och en stickad tröja samt halsduk räcker bra för att hålla värmen. Och en kopp thé på det, utomhus helst, och sen när det blir sent och kallt går man in och myser med tända ljus. Åh, så jag längtar, och åh så jag kommer ångra dessa tankar, jag kanske verkligen borde tröttna på sommaren först, innan jag önskar för mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback