and the beat goes on

Efter min andra dag på IKEA i Uppsala har jag konstaterat att det är mycket roligare att arbeta på Kungens Kurva, där händer det mycket mer. Det är alltid något att göra, och sådant gillar ju jag när jag jobbar. I Uppsala hinns det med julpyssel och dylikt. Jag fördrev tiden igår med att måla en hel del julmotiv. Idag har det varit lördag och därmed mer folk, imorgon är det min sista dag i Uppsala, på kvällen när jag slutat tar jag tåget till Stockholm för att börja nästa vecka med jobb på Kurvan igen, skoj skoj! 


Kommentarer
Postat av: Dave

Men du målar ju fint. Mer sånt! PUSSS

2010-12-12 @ 13:10:23
Postat av: Lollo

Tack min fina! Ska jobba på det! ;D Puss!!!

2010-12-13 @ 00:31:52
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback