jag drömmer om en jul hemma la la la..

Som alla säkert vet trivs jag mycket bra på IKEA Kungens Kurva, men att bara jobba, äta och sova börjar bli ganska ensamt nu. Nog för att jag jobbar med Patrik för tillfället som är helt supertrevlig och jätteskoj att jobba med, och alla kunder och IKEA-personal man pratar massor med så saknar jag Dave och familjen jättemycket. Att komma "hem" till ett ensamt hotellrum är väl inget jag siktar på i mitt framtida liv direkt. Så nu ligger jag i hotellsängen och drömmer lite om att vara hemma, att  vara ledig och gå upp på morgonen tillsammans med Dave och dricka kaffe, att sedan hänga med honom och Lina och bara kolla på något julmysigt eller hitta på något. Att hundarna och Måne springer runt och är keliga eller busiga. När mamma och pappa kommer hem från jobbet och alla äter kvällsmat ihop. Julen för mig är gemenskap, god mat, mysigt pynt och tända ljus. Och gud som jag saknar just det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback