matematik b

det har varit mycket att stå i idag på jobbet, men på ett roligt sätt även att jag är trött nu.

idag börjar jag att plugga matte b i 10 veckor. jag hatade ju så gott som hela min gymnasietid med strikta scheman och inget anpassande för individen. därför ska jag plugga på distans nu, varje vecka har jag ett visst antal uppgifter att göra och en kursplan som jag får anpassa precis hur jag vill. jag får plugga när jag vill och hur jag vill så länge jag lämnar in mina uppgifter och gör ett mindre prov senast varje söndag. no more lektionstider och läxor, awesome!

min första uppgift innan jag börjar räkna är att skriva ett mail om mig själv till min lärare. eftersom att jag aldrig kommer träffa min lärare, som för övrigt heter Tatiana, så hon kan lära känna mig, utan bara ha kontakt och få hjälp via mail och telefon vill de ändå ha en personlig kontakt med en, hur trevlig är inte det? jag och Tatiana kommer nog att få en bra personlig kontakt, det känner jag på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback