plugghäst är det nya

tänkte bara meddela att jag numera är en tvättäkta plugghäst. jag har tillbringat en hel helg tillsammans med en mattebok för första gången i hela mitt liv. och provet jag gjorde innan idag - det fick jag givetvis alla rätt på. visst att det bara var en fråga på provet, men den löst jag med bravur. en skitsvår ekvation för somliga, en skitlätt ekvation för en plugghäst som jag själv. så nu har jag tagit på mig det plugghästigaste jag äger och känner mig allmänt pluggig och duktig.

ps. jag har även hunnit med att bland annat färga mitt hår idag om någon skulle undra.


Kommentarer
Postat av: hannah

gud va du är duktig :D ska jag vara ärlig har jag ett sånt inbankat hat för matte att jag knappt ens orkar läsa att du pluggar matte, det gör mig seg i heela huvet bara att tänka på de. men peppa peppa ta i trä som det heter, jag läser dina inlägg endå :D u go girl!

2010-02-21 @ 20:46:24
URL: http://hannahfogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback