pwnd

med gudarnas, ad-aware och min vän Mattias hjälp så är min bebis frisk igen. vilket gör mig fruktansvärt glad och lättad, dock kan jag inte hjälpa att jag känner mig jävligt ägd. ägd, bortgjord och våldtagen på internet. jag är alltid försiktig när jag laddar ner saker som jag inte litar på till hundra procent. det gjorde jag inte på denna lilla jävel heller, varav jag sökte igenom den extra med AVG, som inte hittade något men trots det var det ett virus. jag kallas ju för god damn Lisbet Salander på jobbet, sånt här ska inte hända mig. nu gjorde det det och trots att det är löst, så känner jag mig fortfarande ägd. pwnd, salander.

Kommentarer
Postat av: fia

Stinas jobbarkompis tyckte jag va lik henne. Fan naomi är ju dödsnygg. Kommer jag leva på länge. haha

2010-02-19 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback