watch me kill

min babyboy, Erik, kom hit klockan 10 och fikade lite och hjälpte mig att komma på fötter med matten igen. likt min bror är även han ett mattegeni och har läst all gymnasiematte som går att läsa. så nu är jag back on track, och jag skulle nästan vilja uttrycka mig på det sättet att jag "köttar" mig igenom talen. jag fullkomligt dödar mig igenom delta x och delta y och k och allt det där. heja mig! och tack så hjärtligt Erik för hjälpen, jag uppskattar det fruktansvärt mycket.

nu har jag hur som helst räknat, eller köttat, mig fram i flera timmar så nu ska jag göra något mer kreativt, laga mat. jag ska testa ett nytt recept idag och bjuda min familj på indiskt eftersom att det enda vår familj äter om inte jag bestämmer är europeisk mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback