babe, let´s move to sicily

jag har precis kommit hem från en trevlig dag på jobbet, jag och Joel har kommit på att vi oftast filosoferar oss fram till samma saker, men att vi har väldigt olika tankebanor på vägen dit. det är kul att prata med Joel, de flesta av mina kompisar tänker väldigt likt mig själv, mestadels samma värderingar och tankegångar, vilket oftast är positivt, men det är också himlans roligt att konversera djupare med någon som tänker väldigt olikt sig själv.

nu ska jag fullfölja mitt städmaraton som jag har haft i helgen. jag har inte sagt det, men min helg har varit vit så jag har tagit tillvara på den nyktra orken och städat. dammsugit, dammat, rensat garderober på kläder och prylar. nu ska jag skura badrummet och svabba golven, sen är det klart!

kände att det var dags för en webcambild, nu när jag bär vitt och allt. hah!

Kommentarer
Postat av: fia

Det är inte okej att bära oskuldens färg när man är motsatsen. Haha.

2010-01-25 @ 18:28:59
URL: http://fiafineass.blogg.se/
Postat av: TERRE

GAH! jag kan inte lista ut hur det ser ut i din källare! haha. vart är fönstret, dörren till upp-trappan och dörren till din dörr? get it? hur är saker och ting placerat? TA MER KORT OCH LÄGG UPP PÅ HEEEELA RUMMET :D:D

2010-01-25 @ 21:14:54
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Hans

Sicily, môcke, môcke bra låt!

2010-01-27 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback