dåligt på bloggfronten idag

jag ber om ursäkt för dåligt bloggande idag, jag har varit produktiv på andra sätt. jag och min kära mor har haft en mysdag tillsammans med start på Tabergs tyghus. mamma hittade inte vad hon sökte, inte jag heller egentligen, men jag hittade ett svindyrt tyg från Mairo, Mademoiselle heter det och kostar 350:- per meter, varav jag köpte en halvmeter som jag ska förvandla till en prydnadskudde. därefter var vi i pysselaffären Väster och köpte papper. sen skulle vi till Myrorna som dessvärre hade hunnit stänga och sedan avslutade vi på IKEA där jag köpte gardiner, mer kuddar och värmeljus. och så investerade jag i tre blommor också. jag lägger upp bilder i morgon!

ett stycke söt mamma och mönstret på tyget jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback