fredagsmyset continues

nu har jag kommit hem från fredagsmyset på jobbet. arbetsdagen har varit mysig, med tillhörande lunch med Danne på Amalias. och som pricken över i:et bjöd chefen mig och Joel på sockerbullar till efterrätt. vi körde den klassiska sockerbulletävlingen, om vem som kan äta upp den utan att slicka sig runt munnen, jag fick grädde runt halva munnen, fick panik och förlorade stort.

nu ska jag fredagsmysa med mina kära föräldrar, de har slagit på stort och lagat rådjursrygg till middag. det är fancyfancy i mellby hills i afton!


Kommentarer
Postat av: hannah

nemen oj oj. kan dina föräldrar möjligtvis ha "tagit ner" rådjuret själva? för det var precis vad mormor gjorde när hon bjöd på rådjur. ohja, rakt på vindrutan.

2010-01-22 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback