kjells angels

som de flesta vet så är "skolgrejen", inte min kopp av te. jag får lite panik av att det är så inflexibelt. att ha ett schema som ska följas, läxor som ska lämnas in, prov, passa tider, när och vad man ska äta osv.

dock fanns det två saker jag tyckte om, utöver kompishängen på rasterna, det var för det första att skriva uppsatser. och för det andra, att tillsammans med vapendragarna terre & ulia starta en skolförening till ära av drömmarnas vaktmästare Kjell, som fick sparken pga. av egna regler och påhitt. det var fina tider i skolan det.


Kommentarer
Postat av: TERRE

ååh! those were the days! supertönten som sa att vi inte fick göra pickadoller utan fick peka istället, HAHA!

jag saknar neger och president också, big time! skulle vara kul med en återförening snart, utanför några toaletter kanske? kan ju dra till skolan annars och sätta oss där :D:D

2010-01-24 @ 12:59:48
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback