domedagen

Jag kom precis hem från jobbet och nu sitter jag ute med datorn och väntar på att det ska regna över. Jag älskar regn på sommaren, inte varje dag givetvis och inte när man är ute, men när man har tak över huvudet och ett glas rött i handen så är det vansinnesmysigt att sitta ute och bara titta på det.

Hur som helst så ringde jag frisören innan idag, och jag har nu en tid kl 12 imorgon. Hon lovade att de skulle vara snälla och att de inte skulle klippa för mycket, dock är det ju precis det som de alltid säger, och så klipper de för mycket ändå och skyller på att det var för att håret var slitet. Nåja, vi får se hur det går, om jag kommer vara tvungen att klå frissan eller inte.

förhoppningsvis kommer panik-luggen att se lite tjusigare ut imorgon kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback