fredagsmat

I fredags när jag kom hem från jobbet hade mamma och pappa kompisar här på mat och tjat. De grillade i vanlig ordning, eftersom att vi grillar varje dag när de har semester, och alltid nöt eller fläskkött samt kryddkorvar är jag vansinnestrött på det. Så jag skulle slänga ihop något till mig och Lina, det blev en pastagryta på en av pastasorterna jag köpte när jag var i Turkiet, tillsammans med kyckling, curry (som jag också köpte i Turkiet, starkare och godare än den svenska om jag får bestämma), vitlök, körsbärstomater, champinjoner, ajvar och grädde.

Lina och jag var helt överens om att det var dröm-mat. Inklusive våra jobbarkompisar som smakade på våra matlådor på lördagen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback