firmafest

Igår hade vi utbildningsdag och kick-off på jobbet, hemskt skojigt. Vi åkte på guidad tur i Örserum, hade massa aktiviteter och middag på Syllerstorpett och framåt natten så var det dans och kalas på PP.
Dagens baksmälla satte sig inte i huvudet utan i låren, en av aktiviteterna på Syllerstorpet var nämligen att klättra 28 meter upp i luften på en brandbils-stege, och dessutom på tid. Med andra ord så kan jag knappt gå idag, jag kan inte förklara med ord hur vansinnes ont det känns att röra på sig idag, men det ser ut som att jag har bajsat på mig när jag försöker gå.
En annan aktivitet var att klättra upp i en lyktstolpe av trä så mina knän är också rätt risiga idag. Men det gör inte så mycket, jag tycker mest det ger en go sommarkänsla a lá när man var liten och hade ständiga skrapsår på sina små knän, särskilt mycket sommarkänsla eftersom att jag har varit ledig idag och legat ute i solen och läst, halvsovit och solat mest hela dagen. Bilder från igår kommer en annan dag för nu måste jag sova så jag orkar röra mig till jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback