2-1

jag failade ju förra veckans matte-närvaroprov, vilket gjorde mig skitsur på mig själv. dålig framförhållning, bakfyllepluggande sista dagen och stress är ingen bra kombo.

så därför har jag varit superduktig denna veckan och halvt pluggat ihjäl mig, jag har till och med haft med mig matteboken till jobbet och pluggat på lunchrasten. (jag bör väl tillägga att Joel och framför allt Erik har hjälpt mig massvis av mängder, men ändå).

hursomhelst blev jag precis klar med kursvecka 3s uppgifter och fick rätt på denna veckas närvaroprov - med en dag till godo! vilket givetvis ska firas med en öl i badet på direkten, 2-1 till mig! (på tal om resultat vill jag gärna att ingen påminner mig om resultatet i Supercupen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback