20 år och 11 månader

idag fyller jag 20 år och 11 månader, med andra ord kommer jag definitivt att uppfattas som en vuxen om en månad då jag är 21. en tanke jag fortfarande försöker vänja mig vid, och det börjar kännas rätt bra.

för tillfället sitter jag och räknar matte som jag för övrigt börjar bli riktigt less på, ett lov hade varit på sin plats minsann. om knappt en timme ska jag laga mat dock vilket är roligt, Spenat och räkpasta står på menyn. och så timear jag givetvis matlagningen så att maten är klar lagom till Halv åtta hos mig, världens bästa kvällsunderhållning.
nu ska jag åter till matematikens värld, vad gör ni vänner?


en gång träffade jag på Helge Skoog, som (om någon nu har missat det) är kommentatorn i Halv åtta hos mig. han var hemskt trevlig, jag var mest nervös.


Kommentarer
Postat av: linn :)

han e så jäkla go :D

2010-03-11 @ 20:15:56
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback