auktionskammaren ikväll

jag var ju som sagt på auktion med mamma ikväll. fia och stina kom förbi på visningen innan och sa hej också men hade annat för sig när den drog igång så då gick de. jag hade planerat att buda hem en galet fin gammal matservis i över 40 delar från Rörstrand, men den gick för långt över min budget. dock budade jag hem ett jättefint fat på fot av pressat glas och det jag hade planerat; ett Nintendo 64 som blev mitt för 200 pix, ibland känns det himla skönt att det bara är jag som ung på auktionerna, haha.

jag la även tre bud till kundtjänst innan vi gick eftersom alla de utropen var i slutet, så jag får se imorgon om jag har vunnit något av dem, mycket spännande.


Kommentarer
Postat av: TERRE

superfint fat!

2010-03-04 @ 21:17:56
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback