for the love of matematik

japp, denna veckan älskar jag matte! jag är helt i chocktillstånd, över mig själv. jag har varit panikstressad över att jag kanske inte kan leva ut påskhelgen till fullo på grund av matten och naturkunskap b som jag började läsa igår. påskhelgen är verkligen en av mina favorithelger, det är vår, man är långledig, och man kan träffa vänner/kröka med vänner flera dagar i rad, underbart!  så vill jag även ha det i år och nu kan jag det - jag började plugga natur redan förra veckan och det sista igår och idag på morgonen vilket gjorde att jag fick 6/6 rätt på närvaroprovet.

och så kom Erik hit idag kl 11 för att hjälpa mig med matten, vilket knappt behövdes för att jag kunde allt själv. det var geometri och grejer som bara var en aning mer avancerat än på gymnasiet, så jag gjorde klart hela veckans plugg på en dag! ett underverk!

så nu säger jag som Lady GaGa: I´m a free bitch, baby!

förra påsken när jag fyllde 20 - nu är jag nästan lika glad som då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback