vårjackan?

idag ska jag börja med nytt kapitel i matten, enligt Erik så är det det svåraste kapitlet i matte b. som tur är så ska han hjälpa mig strax, tacka gudarna för att jag har en vän som kan agera privatlärare!

dessutom är min positiva inställning maxad idag, jag har kommit över ångestprovet och inställer mig mentalt på att jag får godkänt på det, kanske rent av ett VG? jag tackar även gudarna för att de har gjort mig till en dam med ett stort självförtroende. haha.

nu ska jag gå och möta Erik, solen skiner i vanlig, härlig, ordning och jag funderar på om man skulle låta detta bli första dagen med vårjackan? tittar jag ut genom fönstret så är svaret ja, tittar jag på min väder-gadget så är svaret nej. jag tror jag lyssnar på min positiva ja-sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på din positiva sida. Jag hade skinnjacka idag! Och jag har återförenats med min livsglädje.

2010-03-16 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback