förföljd?


Vad sjutton?! Förföljer kylan mig eller vad händer? Enligt DN så ska första december anlända tillsammans med 20 minusgrader här i huvudstaden. Jag måste sluta hata vintern, alternativt få tag i en värmegaranterad overall alá 1995. Den här kylan är inte okej.

För övrigt är jag trött efter ännu en dag på IKEA, idag har jag jobbat med ny kollega, Patrik, han var hemskt trevlig och allt har gått kalas. Inget nämnvärt har hänt, förutom att jag träffade världens sötaste grekiska par, de var i 70-års ålder och allmänt gulliga. Jag berättade vilka öar jag varit på i Grekland och det tyckte de var jätteskoj eftersom att det är mindre öar och mer ovanliga resmål i Grekland. De skulle åka dit i januari och lovade att komma tillbaka och köpa polkagrisar att ta med sig om jag lovade att vara där när de kommer. Dessutom var Erik och hans "date" och hälsade på idag, det var mycket, mycket, skoj att träffa honom igen! Nu ska jag chatt-umgås en stund till med min käraste och sen sova gott. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback