en glasburk i födelsedagspresent

Jag kom på att jag inte visat vad jag fick för födelsedagspresenter av mina snälla vänner, men här kommer en av dem. Det är en jättefin glasburk som jag fick av Jossan. Jossan och jag har bara känt varandra sen jag och Dave flyttade hit, dvs. ca. två månader, så jag får lov att säga att hon har snappat upp min smak väldigt snabbt.
På den fina glasburken står det Patissiere, som är franska för konditorivaror. I framtiden, när jag har ett eget kök, så kommer den ha en given plats där, fylld med kakor. Tills vidare har glasburken fått äran att ta hand om våra thé-påsar och har istället fått en given plats på vår lilla bänk jämte min lilla glaskupa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

lollo! halkade just in på din blogg igen, trodde den låg nere?! så har skrollat bakåt ett par månader. men fattar inte allt ändå, norge? jag vill veta med! killen? och förstås, grattis i efterskott, goa dig :) /Elin

2011-04-17 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback