fötterna

Idag mår mina fötter betydligt bättre igen. Tack vare ett nedsläckt rum, levande ljus, piano-avslappningsmusik och en fantastisk man som masserade mina fötter i en evighet igår kväll. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna återgälda Dave för hans oändliga snällhet, men jag började med att gå upp och laga mannagrynsgröt, äggröra och thé till honom i morse, alltid en början. Kanske skulle överaska honom med middag ikväll också, fast jag lagar ju iofs middag till honom varje kväll. Tips någon? På hur man uppskattar/överaskar någon som alltid skämmer bort en själv? Den vänstra foten, som var värst, gör fortfarande ont dock. Det känns som en stukning/vrickning/sned-trampning, det liksom värker i den då och då, även om jag inte står upp eller går, och om jag går får jag halt fram så smått, nåja det löser väl sig.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, Fyfan för ont i fötterna. Det har jag haft i 3 år. Men kom silikoninlägg till skorna. Det hjälper lite.

Överraskningar vet jag dock inget om. Vilket kanske inte är så överraskande.. Haha!

2011-04-07 @ 13:30:17
URL: http://fiafineass.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kika in på min blogg, längst ner i varje inlägg står en liten "DU HAR VÄL INTE GLÖMT?" - Där har jag bloppis, dagens blogg, länkbyte och månandens blogg. In och kika? Ha en trevlig kväll!

2011-04-07 @ 13:50:12
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Mammi

Frukost på sängen en ledig dag kanske vore ngt!

2011-04-07 @ 21:32:03
Postat av: karin

tusen grattis på födesedagen. hoppas att du har haft en toppen dag hälsningar från alla oss på tokarp.

2011-04-09 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback