värkande fötter & dricks

Gudarna måste ha läst mitt senaste inlägg, och det snabbt, för bara ett tag efter att jag skrev det så ringde de från Lekter´n och ville att jag skulle komma ner och jobba från kl 15. Så det gjorde jag, och det var jätteroligt! Dock så känns båda mina fötter stukade nu, och inte bara den ena. Jag tror att det beror på att jag belastar fötterna fel, och det märks kanske mer än vanligt i dem när man bär tunga brickor hela dagarna, jag vet inte, men jag hoppas, då går det ju säkert att lösa snabbt med ett par bra skor eller liknande. Nog om de värkande fötterna nu, jag fick 150 NOK i dricks idag! Kanske inte jättemycket, men betydligt mer än vad jag fick sist, glad som ett barn blev jag varjefall! Nu ska jag kolla på ett avsnitt av en bra serie för att sedan sova, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback