ferie/semester

Hej allihopa, förlåt för dåligt närvarande i bloggen de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp med jobb, kurser och julpyssel. Igår hade vi första hjälpen-kurs på jobbet mellan 9-15 därefter jobbade jag 15-23 och var där med helt slut efter endast 4,5 timmars sömn. Dock var det min sista dag innen jag gick på jul-ferie, eller jul-ledigt som vi säger i Sverige så nu finns här gott om tid! Igår var Matilda och Victor på jobbet och firade Victors 24-årsdag, jag bjöd dem på tre rätter i present och när jag och mina jobbarkompisar slutat kom Dave med och så slog vi oss alla ned med dem och drack några öl och efter det gick jag och Dave hem och somnade som stockar båda två. Nu inväntar jag att Dave ska komma hem från jobbet och sen ska vi ge oss ned till Karl Johan och köpa de sista julklapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback