pigg & kry!

God förmiddag kära vänner och läsare, nu är jag äntligen frisk! Igår jobbade jag för första gången denna veckan, jag var fortfarande matt och kände mig ganska yr under kvällen, men jag ansåg mig tillräckligt frisk för att inte ställa till det för mina jobbarkompisar så jag körde på ändå. Idag känner jag mig helt frisk, vilket jag är så tacksam över! För tillfället sitter jag i soffan och äter sen frukost och dricker grönt te, det är bra för immunförsvaret så det passar bra nu när jag vet att jag inte är immun mot vinterkräksjuka/maginfluensa som jag trott sedan jag var 5 år och hade det sist. Idag blir det massiv uppdatering på bloggen också, jag har mycket att ta igen som jag inte orkat uppdatera när jag varit sjuk. Vi hörs om en stund igen!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Skönt att du är pigg och har energi igen! Grönt te för att stärka immunförsvaret, säkert jätte bra, bättre än julmust i alla fall!

Kram

2011-12-04 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback