bild fyra, en bild på en konstig tid i ditt liv

Den här bilden ska representera en konstig tid i mitt liv, och det var det minsann. För er som inte vet så var jag punkare under min tonårstid. Jag är alltså den lilla tjejen med grön, hängande, tuppkam. Det var, som sagt, en konstig tid i mitt liv, konstig men mestadels otroligt rolig. Min tonårsrevolt var en revolt som hette duga, jag släppte alla mina hämningar, allt som mamma och pappa någonsin uppfostrat mig med och gjorde precis vad jag ville, när jag ville och hur jag ville. Jag och min dåvarande bästa vapendragare Amanda-Slask levde efter mottot "jag vill, jag kan, jag gör", och så var det verkligen också, vi gjorde allt som flög oss in och lite till. Vi tog dagen som den kom och levde för folköl och att provocera alla i vår närhet. Jösses, jag tänker på alla mina lärare, skolkompisar, alla som råkade komma i min närhet, och framför allt på lilla mamma och pappa, de hade det inte lätt. När jag tänker tillbaka på den tiden i mitt liv så skrattar jag mycket och chockeras lite själv när något gammalt minne dyker upp, och framför allt så har jag insett hur lärorika de åren i mitt liv var, hur de formade mig till den jag är idag och gav mig egenskaper jag aldrig skulle haft utan de åren. Bilden är tagen några dagar innan julafton 2004.


Kommentarer
Postat av: faster karin

Hallå där! Jag tror att du börjat samla vuxen poäng. Läste vad du skrivet högt för pierre både han och jag tyckte det var jätte fint och du är väldigt duktig på att skriva. kram

2011-02-26 @ 09:31:01
Postat av: Mammi

Nog var det tonårsrevolt! Man kan skratta nu men då var det inte lätt till skratt.

Grissini (hur stavas det i flertal?) ser jätte goda ut, måste testa ditt recept någon gång.

Kram

2011-02-27 @ 07:53:30
Postat av: Bella

FETT AWESOME DUU VAAR!!!!!

PUNK NOT DEAD XD

2011-12-11 @ 01:21:49
URL: http://juvelkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback