bild två, en bild på dig själv

För några dagar sedan la jag upp en snabb webcam-bild på mig där jag såg mindre glad ut. Att jag såg mindre glad ut var något jag inte hunnit reflektera över, inte innan mamma skrev en kommentar och påpekade det. Hon undrade varför jag såg ledsen ut, jag som alltid brukar vara glad. Och hon har en poäng, jag är nästan alltid glad, jätteglad till på köpet. Jag är av den typen som strosar runt med ett leende på läpparna, jag är extremt lättroad och skrattar säkerligen hundra gånger om dagen. Jag förstår att mamma blev fundersam när hon såg "den mindre glada-bilden". Så här, mamma och alla andra som läser, här är dagens bild, på mig så som jag brukar se ut.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja nu känner jag igen min glada Lovisa! Hoppas att du får ett jobb som gör dej lika glad som hemmafru-jobbat. Kram

2011-02-23 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback