morgonstund har guld i mun?

Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, som de flesta vet så är jag världens morgontröttaste människa. Jag har alltid prioriterat att sova. Prioriterat att sova på morgonen. Numera vaknar jag titt som tätt, pigg som en lärka, och känner en iver över vad dagen har att erbjuda. Jag vill upp och studsa och göra morgon till dag. I morse var en sådan morgon, jag vaknade halv tio, fastän att jag somnade ca kl 04 i natt. Kände mig inte ett dugg trött på mina fem och en halv timmas sömn, så jag gick upp och gjorde frukost på sängen till mig själv, Dave ville inte ha. När jag frågade honom mumlade han snabbt något om ett snooze-program på datorn och somnade igen, han är nog fortfarande kvar i min gamla nattuggle-värld. I min nya morgonpigga-värld, så är frukost och några kapitel i en god bok, bra mycket bättre än att sova ihjäl morgonen.


Kommentarer
Postat av: sofie

Tja Lollo! Ni ser ut att ha de toppen, hoppas du får ett jobb som du kommer trivas med! Kanada va great, ett land jag vill besöka igen! Snygg kopp! Läser att du samlar vuxenpoäng, men tidiga morgonar! Puss och kram Sofie

2011-02-14 @ 16:04:48
Postat av: Mor

Äntligen! "Morgonstund har guld i mund", hur länd har jag försökt dej att inse detta.

Kram Mammi

2011-02-14 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback