till pappa och lina

Som jag sagt så bor det ju en jätte söt hund här med oss. Hon heter Trojka, är 8 månader och en blandning mellan rottweiler och dalmatiner. Hon påminner jättemycket om Nelly, de är både busiga och gosiga. Trojka lägger upp ena benet runt ens arm, istället för båda som Nelly brukar göra. Ingrid som är Trojkas matte säger att Trojka gillar mig jättemycket, och jag gillar Trojka jättemycket. Trojka gillar extra mycket att busa med mig och att sitta i mitt knä. Nästa gång Ingrid ska ut och festa så ska jag och Dave passa Trojka åt henne.











såhär kan ens händer se ut efter att man busat med Trojka

Kommentarer
Postat av: lina

aaw gullig! Den kommer jag me gosa med när jag hälsar på! Hon verkar va lik vår lilla gris! Puss <3

2011-02-10 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback