öl i regnet

I fredags, efter min och Daves shoppingtur, gick vi ut och drack lite öl med Sandra och Micke. Vi satt på Tekehtopas mysiga uteservering under ett parasoll i regnet. Tekehtopa ligger 400 meter norr om från Karl Johan, och vi bor 100 meter norr om Tekehtopa, jag kan fortfarande inte fatta att jag bor 500 meter från en huvudstads paradgata, vilken city girl man har blivit (dock inte i själen, den är och förblir en sann lantis). Vi hade varje fall en mycket trevlig och skojig kväll! Jag och Sandra har för övrigt börjat att försöka vänja oss vid tanken på att vi snart inte kommer att bo tillsammans längre. Hon och Micke flyttar till Stockholm och jag och Dave letar egen lägenhet. Vi ska vända blad på kapitlet "Wessels gate, Annexet" och gå vidare utan våra gyllene stunder varje dag, usch, börjar nästan gråta redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback