dag 2 – din hatlåt

Dag 2 på musiklistan då, hatlåt är det idag. De flesta är väl bekanta med att jag avskyr det mesta inom kategorierna RnB, Hiphop och electro-dunkadunka så som techno, house, trance och allt vad det kallas, i mina öron låter "musiken" likadant. Och eftersom de flesta känner till att jag inte har så mycket till övers för den typen av musik så tycker jag det känns lite tråkigt, och alldeles för uppenbart, om jag presenterade en "såndär" låt idag (och dessutom besparar det mig både från att ha den typ av musik i min blogg och framför allt så slipper jag välja ut en av alla de låtar jag hatar inom de genrer). Så här kommer en låt, med en egentligen helt okej artist, som jag verkligen avskyr. När denna låt spelas på radio börjar det krypa inom mig av irritation och jag får känslan av att dagen inte kommer fortsätta något vidare. Här, kära vänner, låt er plågas av 17 år med Veronica Maggio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback