en förebild

Kvällen har gått bra på jobbet, som tur var hade jag missförstått och hade vår restaurant manager till hjälp de tre första timmarna. Sen gick hon hem och Birgit, en tjej som började samtidigt som mej, kom istället, och vi två, förhållandevis nya, jobbade för första gången själva, utan hovmästaren eller någon annan som kan allt. Men, allt gick bra, och de småproblem som kom upp löste vi snabbt och galant, även om mitt huvud och mina fötter är riktigt trötta nu. Jag har även haft utvecklingssamtal idag med Madde, som restaurant managern heter, vilket var jättekul. Vi pratade om hur jag tycker att upplärningen och allt har gått och så sa hon återigen att de är jättenöjda med mig att jag är duktig och jättejätte positiv, och att det smittar av sig på alla andra som jag jobbar med. Och så tyckte hon att jag är väldigt ansvarsfull och kände trygghet i att lämna mig ensam och att hon ska säga till de andra, och nya, att ha mig som förebild på jobbet. Haha, oj oj oj, så glad jag blev av de fina orden, självförtroendet mår idag, om man säger så. Nu ska jag och mina arma fötter sova, godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback