bild nio, någon i din släkt

Det här är Harry, inte bara en i min släkt utan även den yngsta i min släkt. Han är mitt syskonbarn och är världens sötaste, snällaste och gosigaste snart 2-åring. Förutom att Harry är söt, snäll och gosig så är han även väldigt manlig. Harry älskar motorsågar och verktyg, riktiga som leksaker, han kommer säkert att bli en väldigt manlig snickare när han blir stor. Harry är nästan alltid glad, och vill man göra hon extra lycklig kan man ge honom ett paket russin, eller ett leksaksverktyg såklart. Bilden är från juni 2009, då Harry var ganska exakt 2 månader. Kolla på hans små fingrar!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Va go han är, förstår att du saknar honom o de andra syskonbarnen. Jag saknar gårdagens bild, var det inte en varje dag?

Kram

2011-03-05 @ 10:58:39
Postat av: Frida

Vilken goding, har glömt hur tjock han var. /Frida

2011-03-05 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback